Du vil motta en ordrebekreftelse på E-post. Skulle du mot formodning ikke motta bekreftelse, sjekk i søppelposten din.
Dersom du har bestilt et nytt fiberanlegg vil montør ta kontakt med deg for å avtale tid for montering. Montør vil samtidig ta med seg nødvendig utstyr du har bestilt, som dekoder og trådløse aksesspunkt.
Utstyr sendes pr. post. Dersom du ønsker å spare portoutgifter kan utstyr hentes på vårt kontor i Sørkjosen. Gi oss i fall beskjed om det så raskt som råd.
Se gjerne vår hjemmeside www.3net.no for driftsmeldinger og annet aktuelt, og følg oss gjerne på Facebook for siste nytt og oppdateringer.
Dersom ditt abonnement krever vår oppmerksomhet, ber vi deg ta kontakt på telefon 77770499 eller kunde(a)3net.no. Vi har telefonsupport til kl 19 på hverdager, samt kl 12-18 i helgene, hele året!
På minside.3net.no vil du etter mottak av første faktura kunne logge deg inn for detaljer rundt ditt kundeforhold.
Med vennlig hilsen