Mangler enkelte kanaler/alle kanaler

Prøv aller først en restart av boksen – trekk ut strømkabelen, tell til ti og sett den inn igjen.

  1. Naviger til Hovedmeny
  2. Bla mot høyre til tannhjulet (Innstillinger) og ned til «Legg til konto»
  3. Velg Telia-konto

Ser du ikke navnet ditt?

  1. Logg inn og følg stegene på skjermen
  2. Forsøk å se direkte-TV

Ser du kundenummeret ditt?

  1. Naviger til direkte-TV og spill av en direktesendt kanal
  2. Trykk OK
  3. GÃ¥ til innstillinger i menyen under avspillingslinjen
  4. Trykk OK og gÃ¥ til «Kanalkilder»
  5. Velg Telia TV, vent mens kanalene lastes inn og trykk sÃ¥ «ferdig»

Obs! Har du nylig valgt inn kanalen i kanalvelgeren du leter etter? Det kan ta litt tid før den er tilgjengelig på Telia-boksen din.

Har du fortsatt ikke tilgang til kanalen? Noen kan oppleve at de mangler tilgang til enkelte kanaler, og dette kan ofte skyldtes at kanaler du leter etter ikke ligger i kanallisten din.

Slik fikser du det:

  1. Se på direkte-TV
  2. Trykk «OK» og velg «Innstillinger», deretter «OK» igjen
  3. Bla nedover til «Tilpass kanallisten» og legg til kanalen du mangler