TV2 Play inkludert i ditt tv-abonnement

Del
Facebook
LinkedIn

TV2 Play blir nå tilgjengelig for våre kunder. På sikt (ila 2022) vil vi også tilby tjenesten i valgmenyen.

OM TV2 PLAY

Inneholder filmer, serier og dokumentarer og sport ( Champions League, La Liga, vintersport mm)

Kunder som har C More vil få tilgang til TV2 Play Film og serier (gjelder kun når valgt inn med poeng, ikke de som har kjøpt og betaler for C More).
Kunder bruker TV2 Play appen for å spille av innhold hvor som helst og når som helst, og appen støtter offline innhold. Det er pr nå ikke mulig å oppgradere abonnement slik at man kan spille av på 4 skjermer samtidig.

REGISTRERING OG BRUK

Kundene må aktivere tjenesten TV2 Play på www.teliaplay.no, og registrere sin bruker hos TV2 Play for å få tilgang. Etterpå kan de bruke TV2 Play appen på vanlig måte på alle plattformer (smart-TV, mobile enheter, Apple-TV etc), og det blir mulig å følge med på favorittserien, også på reise.

I valgmenyen på www.teliaplay.no vil man kunne se at man kan få tilgang til TV2 Play, dette kommer frem under Valgt innhold, avhengig av hva du har fra før får.

Kunden kan trykke NEI for Ã¥ oppgi en annen e-postadresse, nÃ¥r det er oppgitt og kunden tykker VIDERE, vil www.teliaplay.no gÃ¥ tilbake til «Ã¸nsker du Ã¥ bruke»-bildet som du ser rett over.

Etter at kunden har trykket ja, utføres en sjekk om det alt finnes en TV2 Play konto med samme e-postadresse. Hvis ikke, blir en opprettet. Hvis ja, vil kunden fÃ¥ spørsmÃ¥l om Ã¥ slÃ¥ kontoene sammen. 

Dersom det ikke ligger inne et mobilnummer på kunden i vårt kundesystem, vil kunden få en feilmelding ved forsøk på å bekrefte bruk av oppgitt e-postadresse.

Kunden kan bruke www.teliaplay.no > profil til Ã¥ legge inn sitt mobilnummer. Denne feilmeldingen kan ogsÃ¥ komme i andre tilfeller

Kunde med gyldig TV2-produkt og har e-postadresse i vÃ¥rt kundesystem som IKKE er knyttet til en TV2-konto fra før.

Kunden må bekrefte aktiveringen på www.teliaplay.no . Kunde får bekreftet e-postadressen vi benytter på Min side, og kan selv velge å endre denne. Så lenge ingen TV2-konto eksisterer med samme epostadresse, blir kunden bedt om å lage passord.

Her bør du lukke vinduet i stedet for Ã¥ klikke Logg inn. Ellers vil du bli ført tilbake til siden over og bli bedt om Ã¥ lage passord pÃ¥ nytt, dette vil da feile siden det alt er gjort. Du bør heller gÃ¥ tilbake til www.teliaplay.no og klikk pÃ¥ linken der for Ã¥ gÃ¥ til TV2 Play.

Kunde med gyldig TV2-produkt og har e-postadresse i kundesystemet som ER knyttet til en TV2-konto fra før.

Vi kommer til Ã¥ forsøke Ã¥ slÃ¥ sammen TV2-kontoen med kontoen som opprettes fra oss. Dette vil feile dersom du har aktivt TV2 Play abonnement, sÃ¥ du mÃ¥ i sÃ¥ fall si opp ditt aktive abonnement først pÃ¥ TV2 Plays kontoside. NÃ¥r kunden har akseptert aktiveringen og sammenslÃ¥ingen pÃ¥ Telia Min side, fÃ¥r kunden en link som mÃ¥ Ã¥pnes for Ã¥ godta sammenslÃ¥ingen. Se screenshots fra prosessen under. Etter sammenslÃ¥ingen er godtatt, mÃ¥ kunden gÃ¥ tilbake til www.teliaplay.no som vil bekrefte at alt er OK og legger deretter til TV2 Play produktet kunden skal ha. 

Telia bistå kundene med opprettelse av bruker for å komme i gang. Kunder som har en bruker henvises TV2s egen support.

Redigert 21.06.2022

Se våre andre saker og nyheter