Vi har nå gått over til nytt fakturasystem. Dette medfører noen endringer på din faktura. Faktura vil fremover bli sendt hver 5. i den perioden/måneden den gjelder. Vi beklager at du derfor får to ganske nære fakturaer første gang.
Noen av våre kunder vil oppleve at tidligere efaktura ikke når fram til nettbanken, men at den kommer i posten. Dette skjer i hovedsak på grunn av ulike navn på abonnement og bank-eier. Vi råder dere i fall til å opprette ny efaktura, slik at fremtidige blir sendt til banken. Første giro vil ikke inneholde fakturagebyr. Vi beklager ulempen.Vi gjør dere obs på at vi har fått nytt kontonummer: 15065061446, som må benyttes ved betaling av siste faktura. Dersom du har bankavtaler som efaktura eller avtalegiro endrs dette automatisk.
For dere som har avtalegiro med ulike kombinasjoner vil dere først få fakturagrunnlaget på epost og ca et døgn deretter få faktura i nettbanken.
Praktisk informasjon:
Fakturalayout er litt endret.
Første side viser totalpris og innbetalingsinformasjon.
Andre siden viser oversikt over dine abonnementer og prisene.
Hvis du opplever feil på din faktura, send oss en epost til kunde(a)3net.no , og vi gir deg tilbakemeldinger forløpende. Feil på faktura vil ikke du som kunde bli belastet for, og vi endrer så snart vi har behandlet henvendelsen.