Netflix er tilgjengelig i Valgmenyen

Del
Facebook
LinkedIn
Telia Norge styrker TV-tilbudet sitt ytterligere, og selskapets kunder kan nÄ velge inn strÞmmetjenesten Netflix i Valgmenyen uten ekstra kostnad.
– Vi ser at strĂžmming blir stadig mer populĂŠrt blant vĂ„re TV-kunder, og vi er veldig glade for Ă„ nĂ„ kunne tilby Netflix i Valgmenyen, sier PĂ„l Rune Kaalen, leder for privatmarkedet i Telia Norge. – For 50 TV-poeng fĂ„r du nĂ„ tilgang alt av filmer og serier i det spennende Netflix-universet, sĂ„ det er bare Ă„ se frem til en enda bedre og mer innholdsrik TV-hverdag fremover.
Telia har siden 2019 hatt et strategisk samarbeid med det amerikanske strÞmmeselskapet, og alle TV-kunder kan nÄ enkelt og kostnadsfritt velge inn Netflix i Valgmenyen.
– Vi har et veldig godt samarbeid med Telia i bĂ„de Norge og resten av Norden, og er svĂŠrt fornĂžyde med Ă„ gjĂžre Netflix sine dokumentarer, filmer og serier enda mer tilgjengelig for Telia sine mange TV-kunder, sier Patrick Danckwardt, sjef for forretningsutvikling i Netflix i Norden.
I Valgmenyen til Telia finner du i dag et enormt utvalg av innhold Ă„ velge mellom, med mer enn 100 ulike TV-kanaler og strĂžmmetjenester. Blant de mange strĂžmmetjenestene kan du blant annet velge inn HBO Max, Viaplay, Paramount+ – og nĂ„ Netflix.
– Som kunde har du alltid TV-poeng inkludert i ditt TV-tilbud, og disse kan du bruke til Ă„ fritt velge inn det innholdet du selv Ăžnsker. I tillegg fĂ„r du ekstra TV-poeng hvis du har flere tjenester samlet hos, og det er ogsĂ„ mulig Ă„ kjĂžpe flere poeng, sier Kaalen. – Bruken av Valgmenyen har Ăžkt med nĂŠrmere 30 prosent fra 2020 til 2021, sĂ„ det er ingen tvil om kundene setter pris pĂ„ valgfrihet. Vi jobber samtidig kontinuerlig med Ă„ gjĂžre enda mer spennende TV-innhold tilgjengelig.

Netflix er en svĂŠrt populĂŠr amerikansk strĂžmmetjeneste, med rekke prisbelĂžnte serier,
filmer, anime, dokumentarer og mye mer. Her kan kundene se pÄ sÄ mye innhold de vil,
uten reklame, nÄr de Þnsker. Netflix har omfattende bibliotek av prisbelÞnnede filmer og
serier, og en rekke innhold fra mange ulike distributĂžrer. Her oppdateres biblioteket hver
dag, slik at kundene alltid vil finne noe nytt og spennende Ä se pÄ. Du kan lese mer pÄ www.netflix.no

For Ä se innhold pÄ Netflix mÄ kunden, i tillegg til Ä velge det inn i TV-pakken sin, registrere
seg hos Netflix med brukernavn og passord.

Netflix kan velges inn i kundens TV-pakke for 50 poeng. Dersom kunden velger inn igjen Netflix etter Ä ha valgt det ut en periode, mÄ de registrere seg pÄ nytt hos Netflix. Seerhistorikk fjernes etter 10 mÄneder uten aktiv bruk.

Netflix Standard er det som vi gir tilgang til i Valgmenyen. Dette abonnementet inkluderer 2
enheter som kan ses pÄ samtidig og laste ned innhold pÄ samtidig, og HD opplÞsning pÄ
innholdet. Netflix Standard abonnementet har en pris pÄ 109,- i mnd. for kunder som kjÞper dette
separat via Netflix.

Kundene kan oppgradere fra Standard til Premium Netflix abonnement inne i Netflix
appen nÄr de er logget inn. Dette gjÞres altsÄ ikke via Valgmenyen eller via Telia/3net.
Oppgradering til Netflix Premium koster 50,- og faktureres via 3net. Dette forutsetter at
kunden har valgt inn Netflix via Valgmenyen. Med Netflix Premium kan kundene se pÄ innhold i Ultra HD kvalitet. De kan ogsÄ se pÄ, og laste ned innhold, pÄ 4 enheter isteden for 2. Netflix Premium koster 159,- i mnd. med ordinÊr pris.

Dersom du Ăžnsker/trenger flere poeng kan du bestille dette hos oss:
TV & StrĂžmming 50 + 10 ekstra poeng: 25,- pr mnd
TV & StrĂžmming 50 + 20 ekstra poeng: 50,- pr mnd
TV & StrĂžmming 50 + 60 ekstra poeng: 149,- pr mnd

For TV kunder som har valgt Netflix inn i sin TV pakke, trenger de kun Ă„ fĂžlge en
registreringslenke hvor de registrerer seg hos Netflix. Merk at kunden mÄ bruke samme epostadresse nÄr de registrerer seg hos Netflix som de har registrert hos 3net for innlogging i Valgmenyen.

Kunde kan logge inn i Netflix med samme brukernavn og passord som de har registrert hos
Netflix, og vil kunne fÄ tilgang til sin eksisterende Netflix konto med seerhistorikk. Kunde vil
ikke lenger betale til Netflix. Kunde vil ikke automatisk bli kreditert for gjenvĂŠrende belĂžp
for innevĂŠrende mnd.

Kundeservice:
Faktura = 3net
Problemer med Telia Play = 3net
Problemer med Telia Box = 3net
Tekniske feil med Netflix appen = Netflix
Feil pÄ innhold i Netflix appen = Netflix
Problemer med registrering/innlogging i Netflix = Netflix

RegistreringslĂžp:
1: Logg inn pÄ www.teliaplay.no og trykk til hÞyre pÄ profilbildet, da kommer valgmenyen opp. Velg inn Netflix.

2: Logg inn pÄ Netflix

3: Velg ditt Ăžnskede abonnement. Standard velges inn via Valgmenyen, men kan oppgraderes til Premium via Netflix, kr 50,-

4: Kunde bekrefter, og kan starte Ă„ se umiddelbart.


Se vÄre andre saker og nyheter