Rettet: Feil på Internett

Oppdatering 28/1: Det ble funnet en støykilde til Internett leveransen ca klokken 0300 i morges.
Siden da har det virket stabilt. Vi beklager de ulemper dette har medført for mange kunder.
Ta gjerne kontakt på 77770499 eller kunde@3net.no dersom du fremdeles opplever problemer.

2018-01-28

Trådløst nett i ny fibersentral

De nye hjemmesentralene vi nå monterer er det mulighet for innebygget ruter. Dersom dette nettverket ikke er tilfredsstillende for ditt bruk kan du bruke din eksisterende eller nye ruter som en forsterker av dette nettet. Se denne brosjyren for brukerveiledning om hvordan dette gjøres på våre rutere.

2017-03-14

Pålogging bredbånd etter bytte til AMS

Dersom du har fått en ny fiberboks (CPE) må denne startes opp igjen (tar ca 5 min) før du restarter tv igjen. Dette gjøres ved å gjøre tvdekoder strømløs i noen sekunder.

2017-03-13
Web levert av CustomPublish AS